b

b

piątek, 16 maja 2014

Candy :)

Zapraszam na Candy.
Tak bez okazji. Chociaż umówmy się, że okazją będzie dzisiejszy piątek oraz nadchodzący weekend :))

Do wygrania są przedstawione na zdjęciach drobiazgi - naszyjnik i bransoletka wykonane przeze mnie, wiklinowe serduszko z zawieszką (zawieszka jest ze sklejki/grubej tekturki, więc coś dla fanów decoupagu), 5 serwetek, oraz czekolada (jak candy to candy ;)) + biżuteryjna niespodzianka.

Aby wziąć udział, wystarczy:

1. Zostawić pod postem komentarz zgłaszający udział w Candy
2. Umieścić na swoim blogu baner z linkiem przekierowującym do tego posta
3. W przypadku braku bloga, zostawić swoje imię oraz adres e-mail
4. Dołączenie do grona obserwatorów mojego bloga będzie dodatkowym losem :)
5. Wysyłka jest możliwa tylko na terenie Polski


 
 
Candy trwa do 10 czerwca, dzień później podam wyniki .
 
Zapraszam do zabawy :)

24 komentarze:

  1. Pierwsza! Liczę na łut szczęścia. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie na candy, oczywiście chętnie skorzystam i zapisuje się. Nagrody są wspaniałe, a biżuterią od ciebie to jak wiesz zachwycam się strasznie (szczególnie naszyjnikami ) :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja również się zgłaszam. Banerek już wstawiłam. :))
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie dołączę do grona, wiem jak to jest na początku blogowej drogi, pozdrawiam zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się ;) Obserwuję jako Justyna Pezdek, email: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie dołączam do zabawy, obserwuję jako Agata Fleszar

    OdpowiedzUsuń
  7. Bernadeta
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwia
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję jako Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com
    Obserwuję jako: Joanna Winiarska,
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oniemiałam już, gdy zobaczyłam naszyjnik. Zapisuję się i pozdrawiam serdecznie. W zamian zapraszam na swoje candy.:))
    promyk2004.blogspot.com
    Obserwuję jako Promyk

    OdpowiedzUsuń
  11. również chętnie dołączę do zabawy :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    ruszczyk.milena@wp.pl
    obserwuję jako Milena Terepko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też, ja też
    obserwuję jako marta jung
    banerek na siljia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuje się w kolejkę:)
    obserwuję twasylow
    baner http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny naszyjnik, bardzo oryginalny :)
    Dołączam do zabawy i w wolnej chwili zapraszam do siebie.
    dotkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne cukierasy. Oczywiście zapisuję się i ja. Banerek na moim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne nagrody przygotowałaś :) Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim Candy :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek znajdziesz tutaj: www.mojecodzienneinspiracje.blogspot.com :)

      Usuń
  17. Zgłaszam się:)
    Obserwuje bloga jako Roma Świerczek
    banerek na moim blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. biorę udział :)

    pozdrawiam,
    joanka

    OdpowiedzUsuń
  19. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy :) Obserwuję Twojego bloga jako Agnieszka F.
    A podlinkowany banerek umieściłam tutaj: http://sutasz-agi.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Trafiłam tu przypadkiem i bardzo mi się u Ciebie podoba, więc zostaję na dłużej :-) Z chęcią zapisuję się do zabawy i liczę na szczęście, bo tworzysz przepiękne rzeczy! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Przychodzę z rewizytą i trafiam na candy, w którym chętnie wezmę udział. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. chociaż szczęścia mało mamy do tego cudnego candy się zgłaszamy :)
    Pozostaję na dłużej jako obserwator Nasza dwójeczka
    Banerek już u Nas http://star-from-the-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam ten naszyjnik u CreaDivy, jak się chwaliła wygranym candy ;) naszyjnik-warkocz wygląda nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń