b

b

sobota, 7 czerwca 2014

Serca

Dostałam "zlecenie" na udekorowanie kwiatami 2 dużych serc, które docelowo miały wisieć na weselu na ścianie za stołem Młodej Pary. Serca miały być coś w stylu jak to na zdjęciu poniżej, tylko sporo większe, miały być bordowe z jasnymi kwiatami. Niestety przeszukałam wszystkie możliwe sklepy i tak dużych serc nie znalazłam. Więc trzeba było je zrobić. W jednym z marketów budowlanych znalazłam papierowy sznurek, a na dziale elektrycznym kupiłam gruby kabel z drutem w środku. Poniżej zdjęcia tego co mi wyszło. 









Zdjęcie z wesela - z daleka, ale są :))



6 komentarzy:

  1. Ale jesteś pomysłowa :) Serca wyszły przepięknie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły super. A czym je malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Malowałam sprayem w kolorze bordowa czerwień takim zwykłym z marketu budowlanego :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ozdoba! Uwielbiam bordową czerwień.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serca!!! Świetna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń