b

b

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Wymianka :)

Całkiem niedawno umówiłam się z Izą ( bunnydreams.blog@gmail.com ) na wymiankę. Jej spodobał się mój naszyjnik, a mi wykonany przez nią Anioł.
Jednak to, co dziś dostałam przerosło moje oczekiwania. Otwierając przesyłkę cieszyłam się jak dziecko, sami zobaczcie co dostałam:


Oprócz anioła zastałam pełne pudełko dobroci




Wymarzony Aniołek jest prześliczny, jest świetnie wykonany, piękniejszej dekoracji do mojej sypialni bym nigdzie nie znalazła :)


  
Znalazłam też wykonane przez Izę zawieszki, broszkę, kolorowe kwiatuszki..


 oraz kilka drobiazgów, które z pewnością przydadzą mi się podczas tworzenia :)


Iza jest bardzo zdolną osobą, serdecznie zapraszam wszystkich na jej bloga bunnydreams.blog@gmail.com :)

Jeszcze raz dziękuję Ci Izo za cudowną wymianę :)


2 komentarze:

  1. Kochana to ja dziękuję za twoją przesyłkę. Bardzo się cieszę że jesteś w świecie rękodzielniczym z tak wspaniała biżuterią.. <3
    Ściskam i życzę spokojnej nocy
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Anielica! Piękne prezenty! Gratuluję :-) Pozdrawiam ciepło! :-)

    OdpowiedzUsuń