b

b

czwartek, 26 czerwca 2014

Wyróżnienie Liebster Award

Ostatnio mój blog otrzymał wyróżnienie od Izabeli z bloga Bunny Dreams, za co bardzo dziękuję :)

Osoba wyróżniona musi odpowiedzieć na zadane przez wyróżniającego pytania, więc oto i moje odpowiedzi:)


1. Czy założenie bloga wniosło coś w twoje życie? 
Tak, radosć - dzięki możliwości rozwijania mojej pasji
2. Czy znajdzie się technika w hand made której się nie podejmiesz? Jak tak to jaka?
Na ten moment zarzekam się, że nie tknę Sutaszu :) 
3. Ile czasu poświęcasz na tworzenie?
Jeśli tylko mam wenę, to zawsze jeśli tylko mam wolną chwilę 
4. Co robisz ze stworzonymi prze ciebie pracami? 
Na ten moment obdarowuję znajomych i rodzinę 
5. Boję się..
Pająków ;) 
6. O czym myślisz kładąc się spać?
O czymś dla mnie ważnym i miłym
7. Podróż moich marzeń to...
 Polinezja Francuska
8. W przyszłości będę...
Nie mam pojęcia, będę tam, gdzie mi dobrze. 


Teraz czas, abym ja wyróżniła 3 osoby, będą to:

- Handmade by Joanna  (blog podlinkowany, bo istnieje jeszcze inny o tej samej nazwie)

Dziewczyny, liczę, że odpowiecie na moje pytania  :)

1.        Co Cię inspiruje do tworzenia?
2.       Jaka technika jest Ci najbliższa?
3.       Co lubisz robić w wolnym czasie poza handmade?
4.       Kawa czy herbata?
5.       Czym w życiu chciałabyś się zajmować?
6.       Ile czasu poświęcasz na tworzenie swoich prac?
7.       Jaka praca wymagała od Ciebie najwięcej wysiłku?
8.       Chcialabym…

Cieszę się, że mogę wyróżnić te 3 osoby i mam nadzieję że się skuszą po odbiór wyróżnienia :)

Aha, a dla wyróżniającej mnie Izabeli mam małą niespodziankę.
Izo, ten naszyjnik zrobiłam już jakiś czas temu z użyciem otrzymanych od Ciebie kwiatuszków.
Już wcześniej zdecydowałam, że powędruje on do Ciebie :)
Mam nadzieję, że Ci się podoba :)












4 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedzi :) Ja lubię pająki więc pomogę w oswajaniu cię z nimi he :P
    Wyróżnienie się należało i trafiło w odpowiednie miejsce :)
    A co do naszyjnika to jest piękny dobrze wiesz że jestem fanką twojej twórczości. Jednak nie spodziewałam się że jest on przeznaczony dla mnie. Jednak już teraz dziękuję kochana i ściskam mocno :*
    Życzę spokojnej nocy a ja wracam do wikliny z którą walczę od dłuższego czasu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik miał już swój debiut na mojej szyi :)
      Pochwaliłam się nim na moim fan page na fb:
      https://www.facebook.com/bunnydreams.blog/photos/a.1425492837699908.1073741828.1425264077722784/1460136567568868/?type=1&theater

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) Jest mi niezmiernie miło :D
    A naszyjnik jest PRZEPIĘKNY! Jest czego zazdrościć :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję za wyróżnienie, wkrótce podzielę się nim na łamach swojego bloga. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń